2012. december 20., csütörtök




A keratinos hajkezelés utáni hetek

Nem rég olvashattatok a blogon a keratinos hajkezelésről, melyet Petrus haján végeztek el. Nos, gondoltuk meginterjúvoljuk Nektek, hogy lássátok, olvassátok a keratinos kezelés tényleg működik, és tényleg nagyon szuper dolog!



Este kérdezgettem Petrust az új hajáról, így válasz levelét, ami szerintem így a legmeggyőzőbb, ahogy van    most itt le is közlöm. Milán elmondta, hogy mikor felhívta Petrust, hogy mégis, hogy tetszik neki az "új" haja, csak sikítást hallott a telefonban. És annyit már most elárulhatok; nem bánatában sikított!


"[...] Szóval egyszerűen imádom a hajam! Azzal a sikítással azért megvártam az első hajmosást, hogy valóban igaz-e, hogy egyenes?! Hát tényleg! De kezdem az elején...
Gyűrű göndör hajam volt gyerekkoromban és mostanra ebből pont csak a semmilyen hullámos, vattaszerű,  gubancos kócok maradtak meg! Ha hajmosás után fésűvel szárítottam akkor szállt, mint a pille vagy mint, aki áramot kapott. Ezután legalább 3-4 rétegben kellett vasalnom, ami minimum 20 percet vett igénybe. Főleg reggelente - gondolhatod! Most csak elég hajszárítás közben kettőt húznom az egész hajfelületemen és már egyenes is! Hajvasaló????? Felejtsd el... könnyek között ordít ki a fiókból, amikor az éppen mellette tárolt bontófésűhöz nyúlok. Nem hittem el, de ez basszus tényleg működik!
A kezelés maga nem tűnt hosszúnak. Nem sűrűn jártam fodrászhoz előtte, úgyhogy csak örültem a körülrajongásnak.
Mondták, hogy lehet csípi majd a szemem, de ebből én semmit nem érzékeltem. Nem fájt, nem csípett, nem égetett. Még azt a speciális állítólag szúrós szagot is csak valami jó illatú; tápláló pakolásnak éreztem. Már akkor mesés volt a hajam tapintása, amikor ezt a bizonyos keratint belevasalták a hajamba, és amikor az utolsó mosás után megkaptam a szárítást... hmmmmmm! Egy hétig a hajam bajuszként funkcionált, mert nem tudtam betelni azzal az illattal.
A színe semmit sem változott, mondjuk nekem sosem volt festetve, természetes maradt. Egyébként sajnos nagyon zsírosodásra hajlamos a hajam és 2 legfeljebb 3 naponta mosom és ez a kezelés ezen nem segített, de nem is ez volt a célja. A vasalás megúszása reggelente nyugodt reggeli kávét és kiflit biztosított. Imádom![...]"


Remélem kedvet kaptatok hozzá! Ha igen, akkor jelentkezzetek be hozzánk! Ha pedig kérdésetek van, e-mail címünkre írjatok nyugodtan, vagy pedig személyesen a szalonban is várják az érdeklődőket!
A kezelésről pedig itt olvashattok még többet: 
http://headofficedebrecen.blogspot.hu/p/cikkek.html
Sőt, ha pedig még mindig ajándékot keresel; utalványunkkal megajándékozhatod szeretteidet egy keratinos hajkezeléssel is akár!


    

      




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése