2012. december 20., csütörtök


Szőke bájból démoni nő


Szeretnénk, hogy még nagyobb kedvet kapjatok a frizurátok változtatásához, ezért még több lányt, esetleg fiút mutatunk be Nektek, hogy lássátok nem kell félni az ollótól! Ha egy jó szakemberre, mesterfodrászra bízod a fürtjeid, biztosan elégedett leszel a végeredménnyel! A stílus frissítés egy nőnél pedig igazán fontos!


Mostani leányzónk Fanny, aki elmondta, fél évet készült arra, hogy levágassa a haját. Arra, hogy végre hajviselete tükrözze mindazt, ami Ő. 

- Végül is miért vágattad le a hajad?
- Változtatni akartam. azt szerettem volna, ha a külsőm teljesen tükrözi a személyiségem. Egyébként verseny-táncolok, ahova mindig rengeteg lakkal és zselével a hajamon kellett menni egy-egy fellépésre, ami nagyon roncsolta a hajam. Plusz, ugye a szőkítés...
- De a versenytáncosok inkább hosszú hajúak, nem?
- Már nem feltétlenül. A táncosok között most óriási divat lett a rövid haj. Viszont én valahogy nem mertem megcsináltatni, mert kiskorom óta hosszú hajam volt.  Legnagyobb félelmem az volt, hogy nem fogom nőiesnek érezni magam a rövidebb frizurával.
- És végül mi vett rá?
- A szalagtűzőre, szalagavatóra készültünk az iskolámban. Beszélgettünk a lányokkal, hogy kinek milyen lesz a haja. Majd mikor szinte mindenki azt válaszolta, hogy begöndöríti, nálam megszületett az elhatározás. Tényleg ez volt, ami rávett arra, hogy vágassam le. Ki szerettem volna tűnni a tömegből. 
- A fazont te választottad, vagy rábíztad magad Milánra?
- Abszolút ilyet akartam, már régóta! Soha nem éreztem magam magabiztosabbnak. Az elsö tincseket én vágtam le, igazi megtisztulási rituálé volt! 
Az első tincsek
 - És mit szóltak az otthoniak, a barátok?
- Anyukámnak soha nem tetszett egyik hajam sem, de mikor így beléptem az ajtón beleszeretett teljesen, odáig volt érte. Egyébként mindenki meglepődött a változáson, de egyetlen negatív megjegyzést sem kaptam. Mindenki azt mondta ez tükrözi a leginkább személyiségemet, és nagyon különleges, belevaló voltam, hogy bevállaltam.
- És a fiúk, hogyan álltak hozzá?
- A fiúk visszajelzése is abszolút pozitív volt! Mókásan elneveztek Olgának az oroszos beütésű forma miatt. A barátom olykor hiányolja a hosszú szőkét, de azért ez is nagyon tetszik neki.


- Volt, hogy megbántad?

- Néha ha például egy filmben meglátok egy gyönyörű, hosszú hajú színésznőt hiányolom a fürtjeimet, de nem bántam meg egyáltalán. Milán kitűnő munkát végzett, öt perc megmosni és beszárítani körkefével. Hihetetlenül könnyű kezelni. Színvédő samponnal mosom így nem fakul, és argán olajos kondicionálót rakok a végére, hogy ne vékonyodjon el.






- A bulikban felturbózod valamivel?
-Vasalok egy kicsit rajta, hogy rendezettebb formát kapjak, de nem használok kiegészítőket mert önmagában is öltöztet. Egyébként a haj egy nőnél nem szabad hogy meghatározza szép-e vagy sem, ugyanolyan kelléke, mint a ruha. A rövid haj vagány, s azt sugallja, hogy merész a lány, aki viseli!


Bájosból

                                                sejtelmesség
                kedvesség    

nőiesség
                                                      érzékiség
        dög
                                   vágy
                                                               vagány
             csajos

                                                   lágyság
finomság
                       szexi

                             pajkosság                                       



S, mindez a rövid hajban is:

Nőcis



Legközelebb is bemutatunk Nektek még lányokat, akik változtatni mertek! Ha most Te is kedvet kaptál, jelentkezz be hozzánk! Ha pedig még mindig bizonytalan vagy, kövesd a további inspiráló cikkeinket itt, a blogon! :)




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése